vrijdag 13 maart 2009

YACHTNLIFE


Yacht'N Life is een website met een mooie grafische vormgeving en opgevat als magazine stijl. Ik denk dat dit een schowsite is voor een webdesigner – maar het mag echt gezien worden. Ik hou van de mix van de pixellettertypes met de vette magazine letterstijlen.

Het heeft eventjes geduurd vooraleer er nu een berichtje op mijn blog verscheen, maar verhuisperikelen en een weekje internetloos wegens het aanvragen van een nieuwe verbinding, hebben deze leegte veroorzaakt. Nu ben ik terug online, maar de verfborstels liggen om de hoek te wachten om de muren een likje verf te bezorgen. Ik probeer het hier nu toch terug een beetje actueel te houden in deze hectische tijden. Ook bij Bio-Racer (fietskledij), mijn werkgever, is het vreselijk druk wegens de start van het nieuwe fietsseizoen. Door de crisis kruipt schijnbaar iedereen op zijn fiets en zijn er zo meer wielertoeristen dan ooit die de crisis in groep willen wegsporten. Doe zo verder sportieve heren en dames!

Allee, bezoek nu deze mooie flash website maar eens:

Ø Ga naar de “yachtnlife” website.