maandag 22 december 2008

KITESURF TRAILER

Deze trailer gaat over de sport die me op dit moment het nauwst aan het hart ligt. Voordien (vanaf m’n zestiende) ging m’n passie uit naar het windsurfen op alle wereldzeeën in de diverse continenten. De golven konden niet groot genoeg zijn – de wind niet sterk genoeg! Met het passeren van de 40, zoek je soms eens wel eens wat andere uitdagingen en dit was zeker en vast zo met het kitesurfen. Maar het is een lange weg, zeker als je wat ouder bent en weet hoe je met windsurfen de golven kan bespelen. Daarom kijk ik zo met liefdevolle ogen naar deze variant van het kitesurfen in de golven. Nu juist 3 jaar geleden ben ik op een trip geweest om te gaan kitesurfen en windsurfen op de Kaapverdische eilanden, Sal. Nu is het ook juist 3 jaar geleden dat ik daar m’n huidige beste vriendin en ondertussen echtgenote Glory heb ontmoet. En het is sindsdien dat het kitesurfen en het windsurfen op een lager pitje staat wegens de veranderingen in m’n leven. Maar het kriebelt opnieuw! Sinds ik terug in vast dienstverband werk bij Bio-Racer (fietskledij) na een 5-tal jaar als zelfstandige te hebben gewerkt, begin ik terug wat tijd te krijgen in de week-ends om terug eens van de zee beginnen te dromen en m’n tijd wat te verdelen tussen m’n relatie en de vrije tijd. Hopelijk brengt 2009 me eindelijk wat kitesurfdagen terug en kan ik op zee wat oefenen in het bespelen van de Noordzee golven en later weer op exotische trips gaan. We’ll see! Maar bekijk alvast deze trailer en droom maar even met me weg in deze winterse omstandigheden. Het kriebelt!!!!!!!!