zondag 16 november 2008

CHRIS WOODS


Na bijna een week computerloos geweest te zijn, een halogeenlamp die buiten sprong / boem / alle elektriciteit uit / m’n computer stond nog op … euh ik was aan het ontwerpen in illustrator – mooi werk en dan ineens na de stroomuitval met daarbij nog een stomme zet van mezelf heb ik de voeding naar de knoppen gekregen. Het was vorige week zaterdagavond. Dus zondag alles gesloten, maandag alles gesloten wegens de feestdag van dinsdag 11 november. Woensdagavond avondles dus geen kans om de computer weg te brengen. Donderdagavond avondles en dus is het ineens weerom zondag, 16/11, de dag m’n computer een nieuwe elektriciteitsvoorziening heeft gekregen. Ben ik even blij dat alles terug werkt zoals tevoren en ik alle gegevens nog heb. Ik had wel een back-up, maar ik was een grafisch ontwerp aan het uitwerken voor de huisstijl van Elke Smellenbergh en dan zou zomaar opeens weer een paar uren werk de mist zijn in gegaan. Nu eind goed al goed en ik kan er terug tegenaan gaan vliegen en deze blog terug wat voorzien wat tekst en illustraties. Op de link bij dit artikel vind je een link naar de fotografiesite van Chris Woods, een Canadese fotograaf. Je moet zeker en vast eens de foto’s bekijken die hij onder andere voor Nike gemaakt heeft. Check deze site!

Ø Ga naar de “chriswoods.ca” website.