zaterdag 25 augustus 2007

MOOIE SLIDESHOW:


Wat me is bijgebleven van deze slideshow – de volledige inhoud is iets om over na te denken hoor – is vooral het gedeelte van de GSM’s. Ikzelf heb een super basic GSM met telefoonboek / sms / wekker en dat is het ver. Ik wil eigenlijk geen toeters en bellen. Om te e-mailen heb je je computer, om foto’s te trekken je digitale camera en om muziek te luisteren je i-pod. Of zoals in deze slide: “Mijn gsm heeft 2 camera’s: 1 is er om videoconnecties met te maken. Ik ben een freak, tevens al mijn vrienden, maar niemand gebruikt deze functie om via videoconnectie te bellen. De producenten hebben dit ingebouwd omdat ze het kunnen en de technologie er is. Video gesprekken maken meer inkomsten voor de grote providers. Maar … het grote publiek staat niet te wachten op deze functies. Ze willen een gsm die eenvoudig is in gebruik en nuttig voor algemeen vlot gebruik.” Dit is dus wat de producenten in het achterhoofd moeten houden.