donderdag 19 juli 2007

VISION – Topsite


Klassieke internetgebruikers (de grijze eminenties met hieronder Koning Albert en Prins Philip) gaan vanaf de eerste seconde afhaken op deze website. Het jongeren doelpubliek, de skaters, waarvoor deze website gemaakt is, gaan wel geïnteresseerd deze website ontdekken. Er zitten knappe ideeën in de opbouw van deze website waarmee ik zelf al even speel: de video beelden die fullscreen als achtergrond fungeren en op deze website ook ter promotie en illustratie van de schoenen. Ook het lettertype gebruik en de grafix zijn mijn “kind of stuff”. Ik weet het, ik weet het, het is even zoek eer je alles gevonden hebt, maar ik heb ondertussen elke hoekje en kantje van deze website toch tot in detail ontdekt. Daar zit het hem toch, dat het product in je geheugen blijft hangen en dat Vision Streetware een skatemerk is!

Ø Ga naar de visionstreetwear.com website.