vrijdag 6 juli 2007

DIDDY – Topsite


Ik volg ook al jarenlang de subwebsites van P.Diddy omdat deze altijd wel heel knap en klassevol waren. Dit waren websites voor zijn kledinglijn, schoenen, reuk, … kortom, het zakenimperium van deze rapper. Deze waren meestal gemaakt door plot design uit New York. Nu ben ik zojuist op zijn eigen website, Diddy.com aanbelandt die er ook mag wezen! Knap! Alléén de man lijkt me wat arrogant en bossy als je de video’s bekijkt, maar ja dat doet hij zichzelf aan en hij heeft het gemaakt. Dit feit van geld verdienen, linkt me direct aan een artikel dat ik deze morgen gelezen heb van het EOS magazine:
Testosteron bepaalt fair play: Mannen met een hoger testosterongehalte kunnen het minder goed over hun hart krijgen een oneerlijk en beschamend bod te aanvaarden. Onderzoekers van Harvard lieten 26 mannelijke studenten het 'ultimatumspel' spelen, nadat ze van elke deelnemer het testosteronpeil hadden gemeten. In dat spel verdelen twee personen een geldbedrag, waarbij een van beiden beslist hoeveel de ander krijgt. Als de ontvanger, die op de hoogte is van het totale bedrag, dat bod te laag vindt, kan hij het aanbod weigeren waardoor beiden niets krijgen. En onderhandelen is er niet bij, dus de verdeler kan maar best een goede inschatting maken van wat de ontvanger acceptabel vindt. Studenten met een hoger testosterongehalte accepteerden minder gauw een beschamend laag bedrag dan hun collega's met een lager mannelijk hormoonpeil. Het zal er allemaal dus wel iets met te maken hebben met wat je kan bereiken in je leven en hoe je dit doet…

Ø Ga naar de Diddy.com website.