zaterdag 24 februari 2007

WORLD CUP - Windsurf


In mijn hoofd en via de internettelefoon is Sal, één van de Kaapverdische Eilanden, nu ver m’n 2de thuisland geworden (nog iets meer dan 30 dagen en ik mag weer proeven van dit zilte water op het Afrikaanse continent). Ondertussen is daar een wereldbeker wedstrijd wave windsurf in “Ponta Preta” aan de gang. Ik wil daar ook zijn! Super omstandigheden als je deze beelden bekijkt! Wind en golven, ook de volgende dagen! De beste surfers van over heel de wereld zijn aanwezig op deze wereldspot om hun rides te tonen. Geef me ook nu maar m’n JP wave plankje en laat me ook maar op het water staan in plaats van hier de hele dag achter m’n pc te zitten werken. M’n evenwicht moet dringend terug hersteld worden, ik heb sport en de zee nodig. Check this movie out (Windows Media Player).